Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

close

Producenci

Masz pytanie?

Regulamin sklepu Luxtronic.pl

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sprzedającym i właścicielem witryny www.luxtronic.pl jest:
    SEFFORA Sławomir Kaczmarek z siedzibą w Biskupicach, przy ul. Zacisze 12, NIP: 777-172-10-37, REGON: 301724423; wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska pod numerem 4027.

  2. Sklep internetowy www.luxtronic.pl prowadzi sprzedaż wysyłką a pośrednictwem witryny internetowej www.luxtronic.pl

II. WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW

  1. Rezerwacje przyjmowane są przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę poprzez witrynę www.luxtronic.pl

  2. Rezerwacje mogą składać wyłącznie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz inne jednostki organizacyjne prowadzące działalność gospodarczą, które wcześniej prawidłowo zarejestrowały się w module "rejestracja" i założyły swoje konto klienta w sklepie internetowym www.luxtronic.pl.

  3. Przesyłki są dostarczane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

III. WARUNKI SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie rezerwacji/zamówienia na stronach sklepu, wybór formy płatności i sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów. Po złożeniu rezerwacji, jak również po rejestracji klient otrzymuje e-mail z treścią, w którym znajdować się będzie potwierdzenie zamówienia oraz dalsze instrukcje:

- w przypadku płatności za pobraniem – informacje o wysłaniu towaru

- w przypadku płatności przelewem – numer konta

      - w przypadku płatności kartą– link do transakcji bezpośrednio na stronie operatora obsługującego bezpieczne płatności (Przelewy24 lub Transferuj.pl)

Kupujący bezwzględnie zobowiązany jest potwierdzić zamówienie poprzez link umieszczony w wiadomości elektronicznej przesłnaej przez Sprzedającego lub podczas składania zamówienia na stronie sklepu. W momencie potwierdzenia zamówienia przez kupującego następuje rezerwacja zamówionego towaru. Brak potwierdzenia może skutkować opóźnieniem lub anulowaniem zamówienia.

W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy Kupującego (np. błędny numer telefonu lub e-mail) w ciągu 48 godzin, zostanie ono anulowane. LUXTRONIC.PL będzie upoważniony do anulowania zamówienia w przypadku wpisania niepełnych lub nieprawdziwych danych, które mogą uniemożiwiać wykonanie umowy sprzedaży.

  1. Termin ważności zamówienia przy płatności przelewem wynosi 5 dni od daty jego złożenia. Jeżeli Kupujący nie uiści należności wynikającej z zamówienia na wskazany numer konta w wyżej wymienionym terminie, zamówienie zostaje anulowane, a Kupujący nie może żądać od LUXTRONIC.PL jego realizacji.

  2. Procedura realizacji zamówienia/rezerwacji zostaje uruchomiona niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia - w przypadku wybranej formy płatności „za pobraniem” lub po zaksięgowaniu wpłaty - w przypadku przedpłaty na konto.

  3. Wszystkie ceny w sklepie podane są w złotych polskich i zawierają należne cła oraz podatek VAT oraz wliczoną opłatę KGO. Cena widniejąca przy towarze nie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo w szczególnych warunkach do korekty cen towarów znajdujących się w ofercie przed realizacją zamówienia. Korekta taka będzie każdorazowo uzgadniana z klientem.

  4. W celu ustalenia, czy możliwe jest złożenie zamówienia obejmującego większą ilość sztuk produktu lub produktów, klient przed złożeniem zamówienia powinien skontaktować się uprzednio ze sklepem.

  5. Do każdego zamówienia może być wystawiona faktura VAT. Niezbędne jest podanie numeru NIP w formularzu zamówienia. Do każdego zamówienia złożonego przez osobę fizyczną wystawiana jest faktura VAT do paragonu fiskalnego. Dokumenty zakupu (faktury) wysyłane są do nabywcy Pocztą Polską w ślad za przesłanym do zamawiającego produktu.

  6. Zakupione towary są dostarczane tylko pod wskazany w formularzu zamówienia adres. Ewentualna zmiana adresu dostawy możliwa jest wyłącznie przed wysyłką towaru do zamawiającego. W celu zmiany adresu należy przesłać do sklepu e-mail z odpowiednią informacją.

  7. Zamawiający jest zobowiązany do odebrania przesyłki.

  8. Czas wysyłki uzależniony jest od następujących czynników
    1. Przy płatności wpłata/przelew czas wysyłki jest naliczany od momentu wpłynięcia środków na konto.
    2. Jeżeli zamówienia dokonano w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w dniu wolnym od pracy (sobota, niedziela i Święta) – czas wysyłki ulega wydłużeniu o ilość dni wolnych.
    3. Jeżeli zamówienia dokonano po godzinie 15:00, czas wysyłki ulega wydłużeniu o 18 godzin.

  9. Koszty związane z dostarczeniem zakupionych towarów naliczane są automatycznie i widoczne są dla Państwa przy każdym oglądanym towarze (cena widoczna przy produkcie dotyczy patności przelewem). Dodatkowo po przejściu w zakładkę "REALIZUJ ZAMÓWIENIE" wyświetlają się ostateczne koszty transportu. Przejście w tą zakładkę nie oznacza jeszcze złożenia zamówienia. Podane ceny są cenami brutto, czyli zawierają już podatek VAT.

  10. Cena za transport uzależniona jest od wagi brutto wybranego towaru (towar wraz z opakowaniem) bądź przedziału wagowego w jakim zmieści się wybrany sprzęt (w przypadku zakupu więcej niż jednego produktu) lub od wartości zamówionego towaru i w całości pokrywana jest przez kupującego.

  11. W przypadku płatności gotówką za pobraniem do kosztów transportu widocznych przy produkcie doliczane jest procent wartości sprzętu. Cena ta generuje się automatycznie po przejściu w zakładkę "REALIZUJ ZAMÓWIENIE".

  12. Przesyłki realizowane są za pośrednictwem Firm kurierskich- standardowy termin doręczenia wynosi 1 do 2 dni roboczych od momentu wysłnia. Maksymalna waga wysyłanego sprzętu to 300 kg (przy więskzych wagowo zamówieniach możliwość indywidualnego ustalenia ceny za transport). Kurierzy nie mają obowiązku wniesienia do mieszkania sprzętu.


  1. W przypadku Państwa nieobecności, kurier pozostawia awizo z informacją kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Każda następna próba doręczenia jest płatna. Koszty te ponosi Kupujący. W przypadku nieudanych prób doręczenia, towar zostaje zwrócony do magazynu LUXTRONIC.PL. Ponowne dostarczenie towaru będzie możliwe po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu towaru (koszty równe kosztom dostawy) przelewem za zwrócony towar (przedpłata na konto sklepu).

  2. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, braku karty gwarancyjnej itp., należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. O stwierdzonych nieprawidłowościach  w celu uruchomnienia procedury niezwłocznie należy telefonicznie poinformować sklep LUXTRONIC.PL.  Następnie podpisany protokół w ciągu 48h należy przesłać do LUXTRONIC.PL (za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej). Brak tego protokołu uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej.

  3. Wysłany towar do momentu wpłaty pełnej należności za niego pozostaje własnością sklepu.

  4. Kupujący informowani są o każdej zmianie statusu zamówienia pocztą elektroniczną na podany podczas zamawiania lub rejestracji adres e-mail.

  5. Jeżeli wystąpi jakikolwiek problem ze złożonym zamówieniem, klient natychmiast zostanie o tym poinformowany.

  6. Terminy realizacji poszczególnych towarów są zamieszczone na karcie produktu i oznaczają przedział czasu od chwili potwierdzenia zamówienia do chwili dostarczenia go do klienta poprzez firmę kurierską. W przypadku przedpłaty termin realizacji jest liczony od chwili wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy SEFFORA Sławomir Kaczmarek.

  7. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje o dostępności towarów były zawsze aktualne. Jednak w przypadku nagłej zmiany n.t. dostępności towaru u naszych dostawców, termin realizacji zamówienia może ulec zmianie, o czym niezwłocznie informujemy klienta. Jeżeli kupujący nie akceptuje podanego przez nas terminu realizacji, wówczas może anulować zamówienie.



IV. FORMY PŁATNOŚCI

 

1. Wpłata na konto LUXTRONIC.PL przed wysyłką.

W tym przypadku Kupujący decyduje sam o wpłacie kwoty za zakupy w placówce bankowej, za pomocą banków online, na poczcie bądź w innych placówkach przyjmujących takie wpłaty. Jeżeli Kupujący wybiera tą formę zapłaty, otrzyma e-maila, który zawierać będzie numer konta LUXTRONIC.PL (SEFFORA) oraz kwotę jaką należy wpłacić za towar. Ważne jest podanie w tytule wpłaty swojego imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia.

 

2. Wpłata na konto (e-Przelew, e-Transfer)

W tym przypadku wpłaty można dokonać za pośrednictwem Przelewy24 lub Transferuj.pl. Gdy Kupujący zdecyduje się na taki sposób zapłaty, otrzyma bezpośredni link na stronę operatora, gdzie szybko i sprawnie będzie mógł dokonać przelewu.

3. Płatność za pobraniem

W tym przypadku Kupującemu umożliwia się dokonanie zapłaty za zamówiony towar w momencie jego dostarczenia przez firmę kurierską. Pracownik firmy kurierskiej pobiera od Kupującego opłatę równą wartości zakupionego towaru, kosztów transportu i pobrania. Opłaty te doliczane są w momencie składania przez Kupującego zamówienia i wyboru formy płatności.
Uwaga! Opcja waąna tylko w przypadku przesyłek gdzie kwota pobrania nie przekracza 12000 zł.

 

4. Płatność kartą (płatniczą lub kredytową)

W tym przypadku umożliwia się Kupującemu przyjmowanie zapłaty za towary zakupione w sklepie LUXTRONIC.PL przy użyciu kart kredytowych lub płatniczych wydanych przez banki polskie lub zagraniczne. Dzięki temu istnieje możliwość utworzenia szyfrowanego połączenia pomiędzy Kupującym a rozliczającym transakcje, bez możliwości ingerencji kogokolwiek z zewnątrz. Oznacza to, że poufne dane Kupującego dotyczące posiadanej karty nie będą ujawniane nikomu poza systemem operatora realizującego płatność. Wszystkie dane dotyczące karty płatniczej Kupujący podaje na stronie Przelewy24 lub Transferuj.pl i tym samym są one niedostępne dla obsługi sklepu LUXTRONIC.PL jak i dla strony trzeciej.

Przebieg transakcji:
Po połączeniu z serwerem sklepu LUXTRONIC.PL, wyborze towaru i formy płatności kartą płatniczą dochodzi do zestawienia szyfrowanego połączenia z serwerem Przelewy24 lub Transferuj.pl, dokonania autoryzacji i zwrócenia odpowiedzi autoryzacyjnej do serwera sklepu LUXTRONIC.PL. Czas potrzebny do wygenerowania odpowiedzi zazwyczaj nie przekracza kilkunastu sekund.

 

5. Sprzedaż ratalna

 

Jedną z form płatności proponowaną przez sklep LUXTRONIC.PL jest kredyt ratalny oferowany przez System Żagiel S.A.

Raty udzielamy przy zakupie powyżej 200 zł.

W przypadku gdy zdecydowali się Państwo na zakup ratalny, po dokonaniu wyboru towaru należy złożyć zamówienie poprzez stronę www.luxtronic.pl z formą dostawy i płatności „kupuj? na raty Żagiel”. Końcowym etapem po wysłaniu zamówienia jest uzupełnienie wniosku ratalnego z danymi, które posłużą do weryfikacji zdolności kredytowej w Banku. Bardzo ważne jest, aby podane przez Państwa dane były zgodne z faktem rzeczywistym, gdyż będą one sprawdzane w dalszym procesie weryfikacji. W przypadku pozytywnej weryfikacji, przystępujemy do realizacji zamówienia. Jeżli zadeklarowali Państwo wpłatę własną do umowy należy ją przekazać kurierowi w gotówce przy odbiorze towaru i podpisaniu umowy ratalnej. W momencie wysłania przesyłki dostaną Państwo na adres e-mail informacją z numerem listu przewozowego, który jest przypisany do Państwa zamówienia.

Może się zdarzyć tak, że weryfikacja wypadnie negatywnie i Państwa wniosek zostanie odrzucony przez Bank, w takim przypadku proponujemy Państwu złożenie zamówienia z inną formą dostawy i płatności.


Wniosek kredytowy

Po złołeniu zamówienia pod ikoną o nazwie
RATY” system wygeneruje wniosek ratalny. UWAGA!! jeżli w danym momencie nie dysponują Państwo odpowiednimi dokumentami oraz czasem, wniosek można wypełnić w przeciągu 48 godzin, na skrzynkę e-mail otrzymają Państwo link z prośbą o jego wypełnienie. Wniosek ten nie stanowi zawarcia umowy jest wymagany tylko do przeprowadzenia weryfikacji zdolności kredytowej w Banku. Wniosek kredytowy jest składany przez specjalnie stworzone zabezpieczone formularze na WWW. Gwarantujemy całkowite bezpieczeństwo i poufność podczas wypełniania wniosku ratalnego na naszej stronie.


Wymagane dokumenty

Jedynym wymaganym dokumentem przez Żagiel jest wypełnienie wniosku ratalnego.


Weryfikacja

Decyzja Banku najczęściej podjęta zostaje w przeciągu jednego dnia roboczego.
O wynikach weryfikacji zostaną Państwo poinformowani w osobnym e-mailu lub telefonicznie przez pracownika sklepu Luxtronic.pl.


Umowa kredytowa

Umowa kredytowa będzie sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach: oryginał i kopia.

Realizacja zamówienia

W przypadku pozytywnej weryfikacji, przystępujemy do realizacji zamówienia.

Od złożenia zamówienia do otrzymania sprzętu upływają przecięnie 2-3 dni robocze. Przedstawiciel firmy kurierskiej poprosi o okazanie dowodu osobistego w celu weryfikacji tożsamości kredytobiorcy i o podpisanie umowy czytelnie pełnym imieniem i nazwiskiem w wyznaczonych miejscach oraz odbierze zadeklarowaną przez Państwo wpłatę własną do umowy.

Jeżli mają Państwo wątpliwości dotyczące sposobu zawarcia umowy prosimy o kontakt z infolinią Luxtronic.pl

 

V. GWARANCJE I REKLAMACJE


1. Każdy zakupiony towar w sklepie LUXTRONIC.PL jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta.

2. Okres gwarancji zależy od zapisu w karcie gwarancyjnej.

3. W przypadku, kiedy odebrany towar nie działa lub usterka wystąpiła podczas eksploatacji należy zgłosić reklamację w ramach gwarancji bezpośrednio w serwisie producenta lub zgłosić reklamację u Sprzedawcy.

Wykaz autoryzowanych serwisów znajduje się na karcie gwarancyjnej lub stronie internetowej producenta.

4. Podstawą uznania roszczeń reklamacyjnych Kupującego dotyczących wymiany towaru jest oświadczenie autoryzowanego serwisu lub gwaranta.
Nie podlega reklamacji lub wymianie towar, gdy autoryzowany serwis stwierdzi, iż zgłoszona usterka powstała w wyniku niewłaściwego zamontowania, uruchomienia lub użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem lub z instrukcją obsługi.
Koszty odesłania towaru do reklamacji ponosi Kupujący. Jeżeli reklamacja zostaje uznana, LUXTRONIC.PL zwraca koszty przesyłki towaru.

W celu usprawnienia procesu reklamacji konieczne jest wypełnienie
formularza reklamacyjnego.



VI. ZWROTY


1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy.


2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odlegśość nie przysługuje konsumentowi w przypadkach dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.

3. Zwracany towar należy odesłać razem z fakturą oraz oświadczeniem zwrotu, w bezpiecznym nieuszkodzonym opakowaniu wraz z instrukcją obsługi i kartą gwarancyjną. Jeżeli wszystkie wymienione warunki zostaną spełnione LUXTRONIC.PL. gwarantuje zwrot kwoty zgodnie z art.7 ust.3 zd.4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z powyższą Ustawą w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.

4. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do LUXTRONIC.PL na koszt odbiorcy.

W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny na numer infolinii, lub kontakt mailowy na adres: sklep@luxtronic.pl - w tym miejscu Kupujący otrzyma wyczerpujące informacje na temat przeprowadzenia tej procedury.

 

VII. RECYKLING


1. Istnieje możliwość zwrotu „starego” sprzętu. Przy zakupie np. nowej pralki, możecie Państwo odesłać na swój koszt pod adres siedziby LUXTRONIC.PL swoją starą pralkę (za jedną zakupioną sztukę przyjmiemy jedną „starą" sztukę). Prosimy w tej sprawie skontaktować się wcześniej z przedstawicielem naszej firmy sklep@luxtronic.pl i uzgodnić szczegóły takiej przesyłki. Innym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z najbliższym Urzedem Gminy, gdzie powinni Państwu wskazać miejsce gdzie można bezpłatnie zutylizować taki sprzęt.

2. Ceny oferowanych produktów zawierają koszty gospodarowania odpadami (KGO) w rozumieniu art. 25 Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 29.07.2005 Dz.U. z 2005r., nr 180, poz. 1495 z późn. zm..



VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1. Wszystkie towary, nazwy i znaki handlowe publikowane na stronach www sklepu internetowego LUXTRONIC.PL są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

2. Zawartość stron internetowych sklepu LUXTRONIC.PL nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego, należy ją traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy.

3. Firma SEFFORA Sławomir Kaczmarek informuje, że informacje dotyczące sprzętu prezentowanego na stronach LUXTRONIC.PL są zgodne z danymi katalogowymi producentów.

4. Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z jego zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę SEFFORA S?awomir Kaczmarek danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.1997 Nr 133 poz.883 wraz ze zmianami).

5. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.

6. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym LUXTRONIC.PL wymaga akceptacji postanowień niniejszego regulaminu.